Varför

Problemet med bloggen är min brist på tid till att börja med, förut hade jag mer tid.. Nu ligger jag på minst 200h jobb i månaden. Och har fotbollsträningar i veckan, ett hushåll att ta hand om och mig själv också. Nu bloggar jag bara via iPhone och det blir så dåliga inlägg speciellt med mobil bilder hela tiden. Hade ju en systemkamera innan som är trasig nu. Och jag gillar ju bloggar med bilder mest. Text är tråkigt! Och det är typ det enda jag bjuder på nu förtiden.. Vardagsuppdatering med kassa iPhone bilder. Men men...


Kommentarer
Postat av: Nikon

Bildspråket är bäst.

2013-03-26 @ 16:34:41
Postat av: Anonym

Jag tycker du är bra en då, tycker du ska fortsätta blogga lite då och då mellan varven när du hinner:)

2013-03-26 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0