En kväll i köket.

Pelle på jobbet ringde innan 5 imorse och sa att vi kunde somna om för att börja 7 istället. Rätt gött att få somna om då istället för att gå ut i -17! :) idag är det min lediga dag, eller ja med ledig menar jag ledig eftermiddag från träning. Jag har haft en målare på besök som ska fixa lite här i lägenheten, och sen satte jag igång med bakning. Jag har ju namnsdag imorgon så tänkte bjuda på fika imorgon på jobbet. Gjorde elaka gubben muffins! Som kladdkaka i muffinsformar typ. Sökte på ett recept på Google bara. Efter det blev det middagslagning! Kycklingfilé, pommes och sås. Ska visa er receptet inom kort på min egengjorda enkla sås! Som är supergooood! :D


Kommentarer
Postat av: VirriTuElla

Grattis på Namnsdagsdagen.

SVT 1. Klockan 22.00. Tisdag kväll. Ta sälen o gräv ner dig i sängen o kolla på hyllade gitarr hjälten Jason Becker som fick diagnos ALS för en 20 år sen och är total förlamad med hjärnan är frisk. Sånna människor gör att man är glad att ha det ok. Han e runt 40 bast nu.

Tack för bloggandet.

2013-03-12 @ 01:29:43
Postat av: Gus

Grattis!!!!! Trevlig varm blogg.

2013-03-12 @ 13:53:57
Postat av: Sanna Andersson

mums va gott de där såg ut !

2013-03-15 @ 13:11:00
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0