Underbar lördag!

Igår Lördag, var jag med Victoria och Fredde och härjade runt till olika ställen, inredningsbutiker, Ikea, EM, Maxi. Dom shoppade till sin nya lägenhet och jag till min;) köpte en pappershållare och 2 stora hotellkuddar! 60x80! Alltså täcker de två kuddarna min säng i längden. 160cm. Istället för 4 små kuddar:) så skönt! Lite sov lyx uppskattar jag väldigt mycket :) sen fixade vi iordning fika eftersom hennes mamma, mormor och syster kom på besök. På kvällen åt vi skagenröra i bakpotatis med guaccemole röra, sallad och kräftor! Till detta blev det ett glas vitt och lite tv mys. Fixade lite drinkar också framför solsidan. En lyx lördag. Tog taxi hem vid midnatt. Skulle spelat match idag som dock blev inställd! :( så nu förbereder jag middagen istället och slappar hemma :)


Kommentarer
Postat av: Slår vad

Om du ser på Partaj o Cafe Bärs klockan 21.00 på femman o inte skrattar på 1,5 timmar skickar jag en hundring!

2013-04-14 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0