Helgen

I helgen var jag ledig från nattjobb eftersom jag jobbade dag på mitt andra. Så på fredag efter jobbet var jag på salongen där johannes färgade mitt hår, vi satsar på lite sommar fräscht med ljusa toner! ska lägga i mer slingor till veckan men jag är nöjd:) Var ute på kvällen och kollade läget på stan med några vänner! Hade riktigt kul! :) och spelade även match i söndagskväll vilket resulterade i en ömmande kropp och ett 3-3 resultat. Nu på söndag har vi seriepremiär! Ska bli jäkligt kul att komma igång på riktigt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lever Niklas med sin Samsung day and night?

2013-04-24 @ 01:44:08
Postat av: WF gänget

Tänk va kul att ni har varandra ännu, snart byter ni blöjor o sitter o sover i tv soffan. Friheten som finns nu kommer aldrig tillbaka. Självständigt o magnifikt blommar WF gänget. Lycka till i matchen gör nu några mål.

2013-04-24 @ 16:58:20
Postat av: Niklas

o hans sambo Samsung S3.

Svar: Han har iphone?
Viktoria Bergh

2013-04-24 @ 17:52:43
Postat av: Sofia

Hej! Vart har du köpt dom snygga byxorna? :) Är väl lite harlemstyle över dom hela? Vet du vart man kan köpa dom eller få tag i ett par liknande?
Lite slappare byxor med härligt material.


Svar: från hm :)
Viktoria Bergh

2013-04-25 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0