Tack!

Ni är för Goa som ger massa tips på hur jag ska försöka bli bättre.. Har haft detta 1vecka nu iaf och jag ger det typ 3dagar till, sen får jag uppsöka vård:p

Sov till 14idag och syrran försökte få upp mig flera gng.. Helt död, kände för att dra täcket över huvudet och bara släcka ner i rummet för att va ifred hela dagen och sova.. Hatar den känslan, men kom upp efter många om och men så vi har kollat i butiker, köpte en vinterjacka! Kanske orkar visa er sen!:) riktigt bra kap! Kan också säga att jag har en ny favvo choklad!! Mums


Kommentarer
Postat av: Det skall va

Muskelavslappnande medel inte bara anti inflammatoriskt. Stackare. Att hela tiden ha en muskel på helspänn gör en trött

2012-09-16 @ 21:22:50
Postat av: att köpa

Vinterjacka ett hilvete. Man ångrar sig o tar en gammal.

2012-09-16 @ 21:25:39
Postat av: 17:e

Flyttar nu Viktoria Krysmynta Eulalia Berghsdotter?

2012-09-17 @ 11:16:16
Postat av: Sanna Andersson

mmm va god den där ser ut !!

2012-09-17 @ 13:15:02
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0