Födelsedagsfest!!

Igår hade jag mycket att stå i efter jobbet.. fixade allt inför kvällen med att duka, städa grillen, göra bål, göra mig iordning osv.. :)

Fick besök av mina 13 underbara tjejkompisar och alla fick en välkomstdrink sen tändes grillen och vi käkade grillat då :) efter det så var det kultmusik och massa tjejsnack innan resten av vännerna började droppa in! Vi satt ute hela kvällen i en fin sommarnatt med ett helt otroligt härligt gäng och en superduper lyckad kväll vartt de! :)

Fick sådana fina presenter och blommor! här kommer det jag fick av mina 6 föredetta klasskompisar! +Lollo:)

+en chokladkaka som ligger i kylen


Av Madde,Lollo,Gabbi och Olivia fick jag:

blusen
strandtunika

Ett presentkort på Mitticity från Sofie, Renée, Irma och Peter som jag använde mig av idag till dagens shopping;)

Redbullflak av Victor,Filip och Daniel

ger dig vingar..OM jag kommer flyga framöver! jisses

lite gottigt
Lär ju knappast behöva gå till systemet på ett tag.. hah


Det var en heldel att städa... var uppe vid 9 och röjde igenom hela huset och utegården! men sååå värt det! hade en TOPPEN kväll och det var skön stämning hela natten:)

<3

tack alla fina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Viktoria! Vad jobbar du med? Läste även att du är makeupartist. Vart utbildade du dig? Ha en bra dag :)

2012-05-28 @ 15:12:25
URL: http://sofiemakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0