Ingen Ordning

Får inte igång datorn, kan inte blogga på min blogg.se app =inga bilder och nu har även den bärbara krånglat! Känns som att blogg.se ger mig virus!!Överallt... Åååhhh suck! Har iaf jobbat på bra idag och sedan lagat middag fläskfilégryta med potatisgratäng super gott! På kvällen to jag en promenad på 4km och käkade jordgubbar på kvällen:) som vanligt min enda craving för tillfället ;) älskar det!!! 
 
Ni när jag skulle uppdatera försvann allt sååklart så fick skriva om!! Hah allt går emot mig på bloggen!!! Hatar att blogga utan bilder också! :( hjälp typ! 

Kommentarer
Postat av: Kalle O

Du får väl starta om datorn från fabriksinställning, du har några sekunder o välja när den starta upp men så klart försvinner allt du lagt in, trist. Har för mig det finns en b-variant där egna filer är kvar. Man får en fråga tror jag i början. Norton antivirus har en live chatt på dagen på svenska.

2012-06-26 @ 23:36:45
Postat av: Linus

testa att starta datorn i felsäkert läge med nätverk, tryck F8 under uppstarten för att göra det.

om det fungerar så ladda ner ett program som heter:
Malwarebytes Anti-Malware (http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free) och installera det, kör sedan en fullständig skanning.

Skulle det inte fungera är nog det smidigaste att göra som Kalle O skrev, att återställa datorn till fabriksinställningar. Men se till att du har en backup på dina filer innan du gör det.

MVH
Linus, IT-Hantverkarna i Karlstad

Svar: tack för tipsen!
Viktoria Bergh

2012-06-27 @ 09:43:35
URL: http://www.it-hantverkarna.se
Postat av: Sanna

Hej !
allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

2012-06-27 @ 13:46:06
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Kalle O

Det finns ett tips som jag provat, man startar datorn, så fort det börjar lysa o den börjar tugga håller man in strömknappen för en stopp stängning, kan va så att du stängt av strömmen innan Windows liksom laddat ur o stängt av sig själv. Efter säg en liten stund startar man om och då kommer frågan vad man vill, då tar man starta Windows i normalläge. Har man virus brukar man kunna använda datorn i en minut sen hänger den sig eller stänger av. Det gäller ju att rädda bilder o filer först innan man fabrikar till ursprung. Ha en nice Portugal-Spain evening.

2012-06-27 @ 17:04:31
Postat av: Anonym

du måste verkligen bli bättre på att uppdatera. Du tappar läsare som fan¨

Svar: är man en trogen läsare så stannar man kvar och har tålamod..resten bryr jag mig inte om:) har förklarat att jag inte kunnat uppdatera..men nu är jag tillbaka på banan! tåålamod:)
Viktoria Bergh

2012-06-29 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0