Till salu!!

Skottat snö hela dagen igen, och dragit kundvagnar igenom snö! Tungt! Är helt utslagen hemma i soffan, skulle egentligen jobba på Jaguar (julbord&nattklubbskväll) men eftersom snön fortsätter falla så ska jag och Pelle ut ikväll och fortsätta jobba. Blir någon timme iaf! :) känner på mig att jag kommer somna gott sen!


Tänkte även sälja min stationära dator. Acer aspire som har fungerat felfritt! Men nu när jag bor själv så har jag inte lust att ha skrivbord med datorn osv, därför köpte jag mig en bärbar och då behöver jag ju inte ha båda;) så om någon har intresse för den och vill veta mer så kan ni MEJLA mig. [email protected]


Kommentarer
Postat av: Glöm

inte och starta om innan du säljer till fabriksinställningarna så dom inte sitter o kollar på dina mojs på datorn, dom finns alltid gömda i minnet.

2012-12-06 @ 19:19:02
Postat av: MartinS

Starta om? Du menar väl formatera om?

2012-12-07 @ 09:31:30
Postat av: Glöm

Jag blev ombedd att göra en återställningsskiva när min var ny, då får man den i nyskick!

2012-12-07 @ 16:56:45
Postat av: Media Markt

Har små blåa Led ljus för badrum som går att sätta på vägg eller låta flyta i vattnet när man badar, 5 kr. styck, känns som Berghsäkert.

2012-12-07 @ 17:57:03
Postat av: ellie

Är bloggare på semester?

2012-12-09 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0