Nelly Värdinna på afrojack!

Igår tog jag en promenad hem till mamma där hon bjöd på lövbiff, pommes frites och persiljesmör till efterrätt blev det smothie! =)
Drog direkt till nöjesfabriken därifrån för jobb för nelly som värdinna :) Hade jätte trevligt och tjejerna som var på plats för att få gratis skor!!! var hur trevliga som helst. Säljarna från Nelly var också riktigt trevliga det bjöds även på fördrinkar, smarriga goddiebags och ett stoooort snacks bord med massa grönt, dipp och snacks...ja, en toppen tjejkväll!!
Åh dessa sötsakerna fick jag klicka hem! kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ta så det blev båda :)
blä shots tur att jag höll mig till drinkarna=)
take over control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0