2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag spelade in en serie och tog körkort. Var klubbägare för K18 på Tempel, bodde även på akuten under sommaren tack vare njurstenen.. var på begravning

 


Har du några nyårslöften?
- Nej egentligen inte, man har väl några punkter som man vill uppnå men att sätta det som ett nyårslöfte är redan nu gjort för att misslyckas.

 


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ingen är redo för det riktigt än..hoppas jag;)

 

 

Vilka länder besökte du?
- Grekland och Tunisien

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Spenderat pengar

 


Bästa minnet från 2011?
- Studenten LÄTT! den lyckan av frihet och körkortet!



Bästa köpet?
- Min 42" tv!

 


Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat,mat,mat

 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- När jag visste att serien skulle bli av, när jag fick körkortet i handen och när pappas tjej flyttade in för då visste jag att pappa skulle få det enklare med att sköta om huset. (ekonomiskt också)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare, har haft mycket att se fram emot och allt jag har varit med om detta året har gett så mycket positivt för mig. sen har det självklart funnits deppiga perioder men det har varit enklare att ta sig igenom dom.

 

 

Favoritprogram på TV?

- Extreme survival på DC! han är KUNG

 


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Kärleken, ett jobb

 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Alla nya förändringar som kommer ske, förhoppningsvis får jag ett jobb och blir ännu mer självständig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0