onsdag eftermiddag

Körde mage och rygg på gymmet idag , och efter det följde jag med linn till jysk&willys för matshopping. Sen har jag hunnit åka till ÖB & Bergvik också =)

Har precis stekt ägg, till morgonens frukost.. smartare att göra den idag eftersom jag är så kass på att komma upp i tid och hinna äta ordentligt! sover hellre de där 5 minuterna (a)

Gjorde även bacon&makaroner som jag precis smällt i mig till anna ankas nya program.

Ska duscha nu innan Jimmy kommer över, ska nog se på en film och chilla eller ngt var längesedan vi umgicks : ) 



 testade ett nagellack från vicki, men det satt i max 1 dag.. bra skit!


Kommentarer
Postat av: emma

sv; härligt! ja det är bra med mig också :)

2010-03-31 @ 23:36:22
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0