Det är bara fredag en gång i veckan..



Igårkväll vid 1 tiden eller något.. så fick jag nattebesök av mina grabbs!  vi drog ett parti poker och skrattade oss in till kl 2. då blev jag ensam och gick och la mig. 

Idag i skolan fick vi  "öva" inför färjan också, smink/styling.. haha yeah det vi gjorde egentligen var att fixa till oss själva för att det är kul och för att det är FREDAG självklart!  

stylad och klar till ikväll så ger jag mig på Cola och chips denna gången ska jag försöka hålla mig till att bara softa* men eftersom jag ska sitta breve fyllehunkar så kan jag inget lova denna gång =)
   rastlösen har krupit i kroppen på mig så finns lite ursäkter OM

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

snygg jacka :D och design!

2010-03-21 @ 19:01:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0