aj aj aj...

ja här var det tomt.. höhö

Haft fullt upp idag, var iväg på möte kl 13 inför kommande jobb gick igenom lite och fikade ;P

Sen gick jag förbi konsum och köpte ananas påväg till lina. Vi solade några minuter sen fick smith idén att dra till skåre  och bada i hans pool. sagt och gjort köpte en sallad från oliven och drog ut och chillade där tills samlingen var inför match.




badkrukorna står och funderar medans vissa bara kastar av sig brillorna och kastar sig i.. behöver ju inte nämna några namn eller så ; ) höhö



Matchen gick PISSSSS och tisdagens träning satt nog i för jag fick minst 5 sparkar till, ett skott i ansiktet men resten orsakade jag själv när jag slängde mig ett flertal gånger.. kvaft i luften idag vare iaf!!

precis gjort lövbiff,pommes och vitlökssmör.. åt till vm matchen men nu blir det sängläge :D:D::D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0