finns för många ursäkter

Har varit och handlat, städat upp i köket, diskat, hängt tvätt, dammsugit osv

Måste egentligen göra filmanalysen nu men jag har såååå bra ursäkter för att strunta i det..
-Har inte det senaste pappret som vi fick på lektionen så då känns de dumt, ändå så fick jag pappret skickat över internet som fotografier,
-sen har jag inte bestämt vilken film jag ska välja och 
-så orkar jag inte sätta på en film och gå igenom den.
kom på en till ursäkt, är så sjukt hungrig och arbete på tom mage blir aldrig bra :)

Så ÖÖÖ hur pluggar man? har typ glömt bort, kan inte får inte till det. hjälp mig?

De dagarna jag städar så gör ja det som ursäkt istället för att plugga, så nästa gång ni ser att jag städar huset.  skäll på mig!

Pappa fixar potatisgratäng, fläskfilé och sås! MUMMA


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skicka vidare filmpappret till mig är du gullig, jag var inte där. :) Puss på dig snuttan!

2010-04-06 @ 20:30:02
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0