växtvärk

Det blev som jag trodde. jag vann på spel och fick mig en massage av vicki också:D vi tyckte synd om varandra efter träningen imorse... Men nu när hon har åkt så sitter jag här med en kävla massa växtvärk överallt.. speciellt i vaderna! jag kommer ihåg hur jag gjorde när jag var liten, ibland hade jag så ont så jag knappt kunde gå.. då gick jag in och satte mig i duschen och spolade kokhett vatten på bena i 20 min kanske sen gick det över och då kunde man äntligen somna! får se om jag får gå tillbaka till den processen, men just nu klarar jag mig med en värme påse vid fötterna (:  

Det var bra att Molly Sandén gick vidare till final i melodifestivalen också! haha var ganska nära att ringa oskar och höra hans kommentarer.. stackars steffi hon har en man som är hemligt förälskad i Molly! ;)

ska krypa ner i sängen och imorgon tar jag mig en jädrans sovmorgon! Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0