LOV LOV LOV LOV LOV

Efter skolan åkte jag till score, tänkte säga hej till jacob innan jag åkte hem, men såg han inte så jag tog en cola och bara njöt av att jag har 10 lediga dagar framför mig : ) När jag kom hem så låg han kvar i sängen, lite halvsjuk.. så jag har pysslat om han hela dagen och syrran och jag gjorde ett försök med pannkakor.. men gick snabbt över till plättar! HAHA amatörer.. Ska lägga mig i sängen några minuter och ta det lungt,vänta in maten. För sen åker jag och victoria till maxi och köper med oss fredagsgodsaker! Ska nämligen mysa med henne ikväll.  ciao

LOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV fan vad underbart



det där var ett tagsen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0