sommaren nalkas:)

Efter skoldagen så kom jag och amanda på att vi ville åka rollerblades :D och upp på vinden för att leta och där inne när hon stog och rotade bland kartonger så kommer jag rullande på dom, hah dom låg ju vid fötterna på mig redan., tur det ! sprang hem och tog på mig mina också som passade? :S  Vi tog os en sväng på området och fick med malin ut också.. ett riktigt jävla träningspass, så detta blir det mer av (Y)
Nu ska jag skriva klart innehållsförteckningen och skicka iväg arbetet så jag får det ur världen :) sen bär det av med vinterjackan till amandas altan för att titta på ballar av stål:) tar nog en kvällsmacka också! HEJ

längtar till den den där varma sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0