Jobbbbbbbbbbb

Jobbade ju lördag morgon och åkte direkt till förmiddags träningen efter det. Tränade mellan 11-13 och sen var jag iväg och handlade, slängde mig in i duschen för att sedan åka ner till stan och klippa mig :) tog 1 decimeter ungefär och ska boka tid för färgning till veckan:) skönt att få bort det slitna! När jag kom hem sen så lagade jag mat och syrran bakade kladdkaka! Vi åt oss proppmätta och jag somnade sen efter en dag som gått i hundra.. Var dock tvungen att gå upp vid 21 för att göra mig iordning och åka till jobbet vid 22 på Jaguar. Jobbade till 02 och gick och la mig.. För att gå upp och jobba morgonpasset idag igen.. Gick och la mig när jag kom hem sen och har precis käkat hos mamma! Nu ska jag hem och små dö. Juste...


Kommentarer
Postat av: Läckert

som en Bagdad Dadel soppa.

2013-02-24 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0