Thailand

Har varit rätt tråkig här och det är för att jag har packat, åkt till Stockholm (som ni såg) och sen på ett plan till Thailand:) och sen kommit till rätta. kunde inte skriva ngt om Thailand eftersom jag skulle ner och överraska lite folk här och då hade jag kunnat avslöja mig själv via nätet! Men så nu vet ni;) jag är i Thailand;) och njuter!! Det är så varmt att när du går ut nu på kvällen så spelar det ingen roll var du tar på dig för du svettas ändå:) så gött är det! Ikväll ska vi bara ta det lungt, gå på massage:)


Kommentarer
Postat av: snygg klänning

50 graders skillnad hemma borta. Wow.

2013-01-19 @ 14:50:47
Postat av: Varför

Ser hon ut som en pudding? Tant Bettan på ICA ser ut som en påse nötter. Dock rostade i honung.

2013-01-19 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0