trööööt



Efter jobbet så rensade jag ur lite lådor under sängen och små plock i rummet.. slängde en hel säck med massa gammalt "skräp"...jag och syrran drog sedan iväg och köpte pizza och jag hämtade ut min dator :D den är superbra än så länge..snabb, tyst, lätt, blir inte varm.. det jag hunnit lägga märke till än så länge iaf. =)
 
Har nu jobbat klart för denna dagen. 14h idag... med jordens värk i ryggslutet fick ta 4 värktabletter under kvällen och jag har en liten teori om att det kan va mitt tunga kämpande på jobbet denna veckan. idag tex drog jag 21st kundvagnar samtidigt mellan bilarna på köpcentrumets parkering, det var lite jobbigt!!!! men idag var sista dagen där för denna perioden. maj-sept kanske kan bli ngn dag/vecka hit och dit nu längre fram..men det är då det. nu är nu och jag får sova ut imorgon och på måndag! HUUUUR NICE ska inte de bli :) wie
 
en stationär, en bärbar, en iphone och en 42a ... teknik fyller rummet..

Kommentarer
Postat av: ivrig läsare

Satt uppe med Playstation, ville kolla så du hem o var lycklig igen. Man måste offra lite för en medmänniska. Du e en go tösabit.

2012-09-08 @ 04:03:22
Postat av: Impad

Känns som du är lite stolt över alla dina ting, 20 år o redan fullt av allt. På nått sätt har du uppfostrat dig själv under några år efter deras skillsmässa. Du har blivit vuxen genom att respektera dig själv, därför bör man också bli respekterad av andra, man skall inte behöva gå på broken glass hemma. High five to ya.

2012-09-08 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0