Sjukskriven

Var iväg till vårdcentralen igår och fick komma till läkaren. Fastställde att jag antagligen har en muskelöversträngning.. Han beordrade mig att ta det lugnt inte jobba så mycket, och jag blev egentligen sjukskriven. Ska dit till veckan och få intyg. Ville inte ha det först eftersom jag jobbar timmar här och där så vill jag ju jobba för att få in pengar. Men kan vara bra att ha intyg ändå. Så ja nu är det mer vila och mindre stress som gäller.. Ska käka diklofenak 50mg 2gng/dag i 8dagar.. Yeeey jobbade igårkväll ändå men hade bajs ont i rygg och nacke .. Även där överansträngd. Men min snälla vaktkompis Alex kom med Ipren 400g och vatten 2 gånger:) snäll dååå


Kommentarer
Postat av: Äntllgen

Tänk på att äta nått. Ta inte bara tabletter o vatten. Maggen tål inte det. Vila nu litta tösadrummel. Varma bad gör nytta du har världens badkar.

2012-09-22 @ 16:09:43
Postat av: Malin

Måste få fråga, usa lakanen, har du tvättat dom nån gång sedan inköp? Tänkte om de blekte, miste färgen nåt? Brukar bli så med lakan. Mvh

2012-09-22 @ 17:25:07
Postat av: Ont i ryggen

Lägg dig på golvet, dra upp benen böjda o låt svanken sjunkar ner efter 5 minuter börjar det bli ok.. Låt doktorn kolla om dina ben är lika långa, vanligt att ett är längre, man får då en liten kil som man kan lägga i alla skor som är normala.

2012-09-23 @ 01:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0