jobb och förberedelser

Detta blir 4e gången jag slipper gå upp kl 06:00 en Måndag morgon sedan 1a maj! WOOOHOOOOOOOO sovmorgon :D vaknade dock 9 av mig själv imorse, men lyckades somna om:) och även fast det är min första lediga dag så ska jag börja jobba kl16 i eftermiddag. Fick ta Sofies pass på Score :) känns bra! Har dock lite mycket att göra inför imorgon. då mitt lilla( läs: stora) hjärta SL fyller 23 imorgon :D
Så imorgon ska jag upp tidigt för att fixa massa saker, sen ska jag på jobbmöte på Score kl 12. och efter det ville Sofie ha hjälp att förbereda inför kvällen då hon bjuder in oss på födelsedags kalas! trevligt.
 
Jag slutade nämligen min visstids anställning som fastighetsskötare i fredags men kommer få 1 veckas jobb till :) och det skadar ju inte då jag snart kommer ha mer räkningar att betala. så jobb och pengar tackar man aldrig nej till!

Kommentarer
Postat av: Skänk

Ett Grattis till sköna Sofie, ni är så jädrans vackra däruppe att Gud tydligen stannade flera veckor och vandrade i Värmlandsskogarna. Alla girlsen i Wermlands programmet hade vunnit fröken Sverige tävlingen utan att blinka. Säg till Karlstads boyzen att nypa sig i armen varje gång dom går ut på stan.

Svar: Oj! tack för dom fina komplimangerna :)
Viktoria Bergh

2012-09-10 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0