Grattis underbar vän!!

Jag och syrran gick upp 9 imorse och åkte till affären och handlade massa saker till tårtan! Vi har alltså stått och stekt pannkakor hela morgonen och skapat en pannkakstårta till min fina Sofie som en överraskning till jobbmötet idag! Så syrran hjälpte mig att ta med den till stan och så sjöng jag ja må hon leva när jag överraskade henne med tårtor i handen! :) Gud så vi kämpade mot tiden hela morgonen med det gick! Och alla tyckte dom var väldigt goda så! Lyckat blev det.
På mötet hade vi spritlära. Det är en hel värld med alla olika spritsorter!! Jisses! Fick iaf mer kunskap och förståelse om alla sorter! :) kul att lära sig! Efter mötet fixade jag och Irma inför presenten till Sofie. Då vi hade köpt en jätte gullig och löjlig låda, rosa med prinsessor på! Till vår 23åriga prinsessa:) där vi la massa presenter i. Tror hon blev rätt nöjd. :) bra dag med massa smörgåstårta och kladdkaka, sockerkaka och kakor!


Kommentarer
Postat av: Sockervadds sött

Hon verkar vara en härlig person.

Svar: hon är bäst
Viktoria Bergh

2012-09-11 @ 22:37:02
Postat av: X-Factor

Om du sjöng ja må hon leva kunde du väl sökt till X-Factor? Dom som var med hade inte klarat av det.

2012-09-11 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0