Fullt upp

Var uppe 08:30 imorse för att åka till mormor, så vi har gått på marknad hela dagen, ätit mormors skinkstek, morbrors uppfångade lax och gottat oss. Köpte strumpor och en potatisskalare på marten.. Vuxenpoäng!! Hah det är viktigt att det är en bra en sörrnni! ;) var hemma i Karlstad igen vid 8tiden iaf så fick göra mig iordning snabbt och dra å jobba. Ganska mycket folk ikväll, livat ! Så nu är jag dödstrött! Förlåt för dålig update , som sagt så har jag haft fullt upp hela dagen. Bjussar på ngn marknads bild till er. Puss


Kommentarer
Postat av: Ture

Känner på mig att din cykel kommer att bli stulen när du flyttat, se upp för Ronja Rövarqueen.

2012-09-22 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0