Flängande

Som ni säkert märkte så blev jag ledig igår från jobb passet! Kändes skönt för jag var så stressad och trött. Men ikväll ska jag iaf jobba :) så är påväg hem nu från jobbet för att göra mig iordning snabbt. Flänger omkring! Men jag gillar ju att ha tempo i livet:)

Ska besöka vårdcentralen imorgon om jag hinner.. Har blivit lite värre i muskeln vid revbenen.. Om det nu är muskeln som är problemet. Vill bli bra så att jag kan ta djupa andetag=träna och drygt att gå runt och ha ont i flera veckor...


Kommentarer
Postat av: Paraflex comb eller liknande

Samt kolla hjärtat, ÅK dit BERGH till vårdis. Du är ju sönderstressad av allt flackande. Blir du inte trött så bör det vara muskeln som drar ihop sig, du har överansträngt den och blivit kall där. Gå dit nu!!!!!!!!!! Tar annars evigheter att bli bra.

2012-09-20 @ 19:43:05
Postat av: Felicia

Skulle kunna tänka på att det är lugninflammation du har. Känner igen din smärta och dina problem och hade exakt likadant. Svårt med andningen p.ga att det högg till när jag andades, tog djupa andetag osv. Besök läkare och gör det så snart som möjligt. Jag hade problem i över ett halvår med denna smärta.

Lycka till med allt och ta hand om dig!

2012-09-20 @ 20:43:07
Postat av: Instämmer

Fega inte nu utan ta tag i detta. Kan bli långvariit annars.

2012-09-20 @ 23:23:30
Postat av: X

Det låter som att du skulle kunna ha en revbensupphakning/låsning.

2012-09-21 @ 08:24:58
Postat av: Dr. Muscle

Nu är vi uppe i revben, muskel, lungorna och hjärtat som kommer på sista plats, borde vi inte slå vad o sen får vinnaren en bild av läkarintyget, inramat.

2012-09-21 @ 16:39:05
Postat av: Emma

Så himmla snygg, älska Viktoria, så himmla bäst är du!

2012-09-29 @ 13:36:42
URL: http://kaninsmulan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0