dödslängtan 06:30 imorse...

Min dag kunde inte börja sämre.. blev väckt 06:30 av pappa som kommer in och skriker att jag ska upp och jobba eftersom jag hade sagt att jag tänkte kanske åka till jobbet på ons..(idag) trodde det var lite flexibelt eftersom jag inte hört ngt mer och jag vet vad som ska göras.. men nej nej icke sa nicke..bara att pallra sig upp det efter att ha somnat sent och planerat in massa andra saker att göra. DRET. men nu när jag väl slutat så var det bra att han drog upp mig. svårt att tycka det då..men nu är jag ju igång i jobb igen.. blev ingen veckasledighet för mig.. hah
 
Har iaf nyss duschat och lagt i en hårinpackning (moroccainoil) och ligger i sängen och är dödshungrig.. Pappa ska köpa pizza senare så måste äta ngt litet nu för att inte typ dö.. har huvudvärk så det heter duga också. 
Ska nog börja packa ner lite skit i flyttlådor också innan madde kommer hit. Vi ska mysa lite =) 

Kommentarer
Postat av: Jag måste fråga

Pizzan ni köper eller du, har dom inte Lövbiffspizza eller Kebab pizza, dom där med burkskinka och nån sås på två centimeter, dom e inte goa. Om brödet är torrt dessutom som här i mina trakter blir det som vattnigt knäckebröd med bulgarisk hästskinka. Dom du gör själv ser mer allright ut. Jädrigt kul blogg med möd av allt. Vi förväntar oss stora reportage om flytten nu när du dragit in oss i ditt liv.

2012-09-12 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0