Auktion!!!

Alltså jag är sååå glad!! Har hittat så mycket fint idag!! :) allt under 500lappen!! Har alltså varit på auktion. Det var ett rent nöje och så mycket fint till så bra priser! Ville typ köpa allt.. Men hade ingen stor bil, och för lite kontanter. Fick ju med mig ganska mycket hem iaf! (det som står på kistan) alltså. Börjar likna en inredningsbutik här hemma! Hah:) jag och syrran gjorde även middagen.. Jag gjorde köttbiffar, hon skalade potatis och pappa lagade iordning allt med en kantarellsås till. Det är teamwork hos familjen Bergh :) .


Kommentarer
Postat av: ?

När skall du flytta? 10 poäng på snäckan, kul grej.

Svar: inget datum satt än men senast 1oktober :) tack.
Viktoria Bergh

2012-09-05 @ 00:58:07
Postat av: Sofie

Vart har du varit på aution? :)

Svar: edsvalla :)
Viktoria Bergh

2012-09-07 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0