Trött

Ärligt talat om folk tar så illa upp när man skriver negerboll så kan jag börja skriva chokladboll.. Det är ju något gott och positivt så om man tar det till en negativ benämning så är det ju den personens ensak. Men hedanefter blir det ord som inte upprör människor. Sen vet jag att mitt bloggande har försämrats. Men jag har inga krav och ni ställer dom inte heller, det är ju faktiskt min blogg och ni väljer om ni vill läsa den. Jag jobbar 200h i månaden och tränar nu minst 3gng/veckan, sen har jag ett eget hem att ta hand om. Den tiden jag hade förr finns inte mer. Och jag önskar att jag hade tid och lust att komma tillbaka till en blogg med skönt innehåll och bra bilder. Men jag har bara vardagslivet med samma rutiner för tillfället och det kanske inte är så jäkla intressant...


Kommentarer
Postat av: Emma

Viktoria din blogg e helt fantastisk. Jag lsäer den jätte ofta och alltd du lägger upp/skriver är mycket roligt. Så fortsätt med vardagslivet, det är kul. Det enda du skulle kunna ändra är din header eftersom du haft den ett tag.

// Emma

2012-11-25 @ 19:13:06
URL: http://kanintokig.devote.se
Postat av: T.

Bloggen är toppen! Du också!

2012-11-25 @ 19:37:14
Postat av: Dear Emma (puh)

Mamma säger att jag inte är tråkig så de så. Återkommer, måste till Coop o köpa ut pappersnäsdukar, mitt självförtroende är naggat i kanten.

2012-11-28 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0