Träning

Fick sluta vid lunch idag igen ;) när jag låg hemma och tog det lungt i soffan ringer min skjuts till träningen och undrar vart fan jag håller hus. Hade tagit fel på tiden så jag gjorde rekord i ombyte och drog iväg på fotbollsträning! Dock var det en kortis på 45min eftersom det var invigning av konstgräs planen idag, släppte upp massa fina ljus! Åt pepparkakor och drack glögg. Väl hemma kände jag att det var ohört att träna så kort, så bestämde mig för en löptur. Inte joggat på väldigt länge så siktade på 3km men hade bra driv så det blev 5km!!:D är rå nöjd. Har nu gjort god kvällsmat i form av nyttig smoothie och scramble eggs! Ser på Gröna Milen nu men ska sova snart! :)


Kommentarer
Postat av: MartinS

Du hann med en bild i dörren, stressen till trots, ser jag....

2012-11-22 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0