Tankar...

Jobbat uppe i taket idag igen, Gud vad kul det är att vara högt uppe:) Hah men idag var det klart och imorgon är det redan torsdag!! Hur fort går inte veckorna? Dom bara rinner iväg! :) underbart, vet inte varför jag vill att tiden ska gå fort eftersom det inte finns något att se fram emot direkt, eller ja jul är ju mysigt! Sen fyller ju pappa 50. Och nyår Lär ju inte riktigt firas då jag antar att jag ska jobba hela natten. :) om vi ens har öppet då dvs.. :) sen är det redan 2013. Och jag har ingen aning om vad jag vill göra i mitt liv.. Yrkesväg, studier, flytta, resor, mål? Det faller nog på plats för eller senare! Har ju iaf snöjour fram till mars nu, skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0