Maaat

Slutade ju vid 2 eftersom jag började väldigt tidigt! Samma visa imorgon.! Så gött:D när jag kom hem somnade jag i soffan och när jag vaknade vid 5 så började jag med pannkakssmeten. Hällde Sedan ner det i en smord panna och in i ugnen på 225g i ca 20-30 min. Till min ugnspannkaka blev det nudelsoppa. (med nudelsoppa menar jag ett paket starka nudlar, behålla vattnet det kokade i och sen krydda massa själv!) älskar soppor och lite mer tyngre maträtter på hösten. :) har duschat och bjöd såklart över Niklas på mat eftersom jag alltid lagar för 4. Kan äta mycket själv, lägga undan 2matlådor och bjuda honom. Så får jag sällskap samtidigt. Man kan nog säga att han gillar att jag flyttat hit. ;) börjar 5 imorgon igen så jag ska köra ut han här vid 21 så att jag kan gå och lägga mig. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen man blev på nudlar nu:-)! När du skriver flyttat hit betyder det att du typ bor granne med Nicklas nu, eller att han kommer för du bor själv och helt enkelt lagar mer?! Älskar din blogg, tycker du borde satsa på att få lite betalt för den och blogga lite mer:-)!!

2012-11-06 @ 23:19:13
Postat av: Jamen

svaret finns ju i texten ovan, lite som quiss här ju, jätte kul.

2012-11-06 @ 23:39:15
Postat av: Frikadeller

och tunn spagetti ger en mastigare soppa. Köttbuljong och små rullade köttbullar, kanske lite Grekiskt bröd till med vitlökssmör på.

2012-11-07 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0