kabooomm

woooooooooho fyfan vilket drag det var ikväll :DD:D::D Så jävla roligt att jobba inne och få springa runt och göra lite allt möjligt.. multitasking är så nice!
 
Och jag är som en ny människa.. tror att dom där 13h jag sov inatt var VÄL behövda! det var riktigt längesen jag sov så jäkla länge.. men fy vad skönt :D hemma igen nu med pyjamas byxor i soffan, nyss käkat nudlar och imorgon ska jag städa lägenheten.. efter en liten sovmorgon inte som idag men ska sova ut iaf :) får se när jag ska lägga mig nu också, inte riktigt trött, det värsta med nattjobb är ju att när du kommer hem så är du uppe i varv. men men:)

Kommentarer
Postat av: SL

Åt också nudlar :D

2012-11-04 @ 04:31:00
Postat av: Allsvenskan

på TV ju, man får inte missa fotabollen som nu är slut för i år.

2012-11-04 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0