Vicky virrig

Åh vilken miss! Sofie frågade om jag ville följa med till Ikea och hjälpa henne shoppa! Hade jag gärna velat men träningen började om 1h då så blev ont om tid.. Fick dricka en smoothie och käka melon för jag hann inte laga mat innan jag skulle iväg,. Väl framme är det bara jag där.. Då pratar vi bilfärd 1mil bort, har alltså lyckats åka till träningen 1h för tidigt!!! Huuuuur virrig är inte jag? Blev så trött på mig själv och hungrig var jag med så drog till donken för att tröstäta! Och fördriva tid;) träningen gick jävligt bra och i helgen är det seriepremiär!! Wooho:D äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: ----

Vilket lag spelar du i? :)

2012-05-07 @ 22:48:56
Postat av: Kalle Olofsson

Tyvärr ligger ni på sen tid, 23.00 imorgon men när du o Andre snackar ut med pappsen på morgonen, är en fullträff, pappa Bergh är som Jr. i Dallas, handfast o rak. Tar du bilder med Iphonen? Jäkligt bra skärpa.

2012-05-07 @ 22:55:09
Postat av: svar

Jag vet du får gå in och ställa frågor på frågestunden :) Pappa är king! ja jag tar dom flesta med iphonen blir bra faktiskt:)

2012-05-08 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0