Projekt måla om!

Hej förlåt för min dåliga uppdatering idag!

Har inte suttit vid datorn eller kikat på facebook appen nästan något idag..ovanligt för att vara en cyber nörd som mig!

Nej idag har jag sysselsatt mig med andra grejer, jag och syrran åkte till Ikea där jag fyndade lite:)! Köpte ett vitt påslakan vid namn Blåsippa! har ett likadant i silver/grått..men eftersom jag har startat projektet MÅLA OM MITT RUM så ska jag försöka införa vita saker och ljusa färger i mitt rum! hittade även en råååfin tavla som bara skrek köp mig.. inte min stil för fem öre egentligen men ugglorna talade till mig..... :) kommer göra sig fin på den ljusa väggen sen tror jag!


Som det ser ut nu så är 3 väggar vinröda och en är svart.. det blir alltså ganska mörkt härinne och jag har tröttnat på det mörka och vill nu ha vitt vitt vitt! med tanke på att jag bor hemma och inte har planer på att bo kvar i 5 år så borde jag ju inte bry mig om hur rummet ser ut. Men rummet i rött och svart vill ju inte direkt pappa och hans sambo ha när jag drar så det är ju inte bara för min skull jag målar om ;) dealen är att pappa får välja färg och jag har sagt min önskan om VIT så det är väl i det spåret han letar färger... äggskalsvit kom upp som idé och det gillar jag för vit vit kan liksom bli väldigt kall och "stel" :)

Så idag har jag även spacklat igen alla hål osv i rummet för att sedan sandpappra så att ytan blir fin.

spackel

vitt vitt vitt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0