Haaard work work

Sen jag kom hem så har jag varit händig! Målade nattduksbordet vitt ofc, målade taket i mitt rum en sista gång så nu kan jag köra igång med väggarna imorgon!! Wie:) målade även taket på toaletten även badrummet ska tas men det får pappa göra själv.. Orkar inte måla mer tak!
Imorgon ska jag iaf ut och springa styrkebanan 5km. Sen försöka ta mig an 2 vänner för att lägga upp träning och kost schema, har ingen utbildning inom området men är ett av mitt intresse och dom frågade mig så jag gör det för att det är kul och för att lära mig:)

Lagade även en råågod blomkålsgratäng med stekta bacon:) mums!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Viktoria!

Innan ni började med pogrammet wf kände du alla då? och vem är snyggats tycker du av killarna i wf?

2012-05-13 @ 09:55:58
Postat av: Svar

Nej men jag kände dom flesta:) och dom andra kom in i gänget fort! André tycker jag ju är snyggast såklart :)

2012-05-13 @ 23:20:39
Postat av: Jenny

Brukar ni umgås ofta och vem av tjejerna gillar du bäst?

2012-05-14 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0