Fredag 13e?

Haft en riktigt tuff Fredag.. Har jobbat i motvind känner jag! Kom ner till cykeln som låg 10m bort på gatan kastad! Med korgen ytterligare 10m bort, lyckades knappt få upp låset eftersom den hade virat sig runt hjulet. När jag skulle cykla iväg till jobbet inser jag att kedjan har hoppat av! Åååhhh jävla omogna idiot/idoter som förstör andras saker! Sen lyckades jag låsa in nycklarna på kontoret så var tvungen att åka hem och hämta extra nycklar.. Färgen tog slut som jag målade med så jag kunde inte måla klart dom sista 3m.... När jag slutade så var jag tvungen att fixa kedjan, gick inte!!! Har ju aldrig gjort det innan... Så det slutade med att jag fick gå hem från stan och på råga av detta så började det ju SJÄLVKLART regna.. Så jag gick där med solglasögonen på i regnet för att täcka över mina tårfyllda ögon. Var trött hungrig och stressad eftersom jag kände mig tvingad till att måla hemma också. Så det blev lite för mkt för mig... Pappa hjälpte mig med cykeln när jag var hemma iaf och efter mat i magen var jag återställd:)

Drog till bergvik köpcentrum för att kika på joggingskor handla lite osv :)


Kommentarer
Postat av: Kalle O

100 000 tittare förutom han Eric tycker synd om dig, detta får ju bara inte hända en stjärna i en tv serie. Han som kastade cykeln är deporterad till Stureplan.

2012-05-19 @ 00:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0