FÖDELSEDAG! :)



Min underbara födelsedag i bilder! Lilla (läs:stora) jag fyller ju 20 år idag! ÄNTLIGEN.. och detta firades med en grymt bra jobbdag, pappa bjöd mig och syrran på lunch i stan:) och sen väl hemma bakade jag en blåbärspaj, syrran hade gjort kladdis och min kära vän Sofie hade bakat tårta! Blev att fira med släkt och vänner för att käka så mycket vi orkade..sen drog vi ut i kvällssolen på INLINES och åkte i 1h :) riktigt härligt och är jätte nöjd med dagen!  Tack alla goa för fina gratulationer <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

grattis lite i efterskott !

2012-05-24 @ 17:51:30
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Lina

Grattis lite senare men har det så bra!

2012-05-27 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0