SVAR PÅ FRÅGESTUND

Många frågor har kommit in och jag ska svara så bra som möjligt!


PRIVATA FRÅGOR

Är du tillsammans med någon, i så fall vem ?
Svar: Nej jag är singel :)


Kan du tänka dig o göra en kokbok med bilder som passar folk, särskilt yngre som inte kan piffa till vanlig spagetti ens?
Svar: JA! det vore svin kul att få göra en kokbok men dock så tror jag att den marknaden är ganska uppfylld redan..


Är du bra på fotboll? :)
Svar: Jag kan spela självklart, men är inte någon zlatan och vill inte vara heller, spelar för att det är kul :)


Position i fotbollslaget?
Svar: Topp, och yttermitt!


Varför bytte du fotbollslag och var kommer intresset ifrån?
Svar: Jag bytte klubb eftersom jag inte gillade hur styrelsen skötte sig. Intresset kommer nog från klassfotbollen, hade en bra tid där i mina yngre dar! :)


Får man äta Kebab o Pizza om man spelar fotboll o tränar?

Svar: Självklart! Man ska alltid unna sig och om man rör på sig så är det ju inga fel med att äta lite onyttigt då och då : )


Har du löshår?
och är det din naturliga hårfärg?
Svar: Nej jag använder inte löshår, tycker att det är finare med naturligt..men förstår dom som inte har långt hår och vill ha det. Jag är egentligen "svensk blond".


Vad använder du för foundation och/eller puder?
Svar: just nu har jag Isadoras High Performance allday foundation och H&Ms klassiska bronzing puder. puder är ett måste efter foundation eftersom den mattar ner och gör så att foundation inte rinner av.


Tycker du har så fin hy/ sminkningar jämt. Vad använder du för hudprodukter till ansiktet?
Svar: Tack så mycket! Jag använder mig bara av en dagkräm efter dusch och innan smink.
Lumenes Pure Radience med SPF(solskydd) 15


Var har du lärt dig ta så fina utrycksfulla foto på dig själv?
Svar: Tack! Vet inte hur du menar där egentligen.. men är intresserad av foto så då kanske det blir så att man tänker på sina bästa vinklar efter några tagna kort i sitt liv;)


Vad jobbar du med? :)
Svar: Jag jobbar för tillfället på Riksbyggen(Fastighetsskötare) tillsvidare anställning fram till sista September.


Varför jobbar du inte med det du är utbildad inom?
Svar: Jag tycker att makeup och styling är roligt men inte så kul att jag vill syssla med det i arbetet. Mest för eget bruk och sen är det kul att sitta på kunskapen!


Hur var Thailand? Åker du tillbaka iår?
Svar: Jag bodde ju där i ca 7v och man upplever ju landet på ett annat sätt än vad en turist som är där för semester gör. men jag trivdes och hade mitt livs största äventyr och erfarenhet där nere. Åker inte dit i år (vad jag vet nu) men jag kommer nog åka dit igen för att se mer av landet, var mest i Phuket när jag var där. :)


Vilket program gick du på gymnasiet? :)
Svar: Jag läste Stil,Hälsa & Image en linje som har mest fokus på sminket och vi blev makeupartister när vi gick ur. :)


Var köpte du dina rosa byxor du bär i inlägget "Mannekäng"?
Svar: Byxorna är köpta på Gina Tricot


Vill du alltid bo kvar i Värmland eller vill du flytta någon annanstans? och hur är det att bo i Karlstad?
Svar: Karlstad kommer alltid vara "hemma" för mig men om det är så att jag måste flytta mig för tex jobb,kille,plugg så har jag inga problem med det! :) Karlstad är en riktigt fin stad och jag stormtrivs!


Hur är det att vara så snygg? Tänker du på det till vardags liksom? :)
Svar: Ja det är något jag tänker ofta på, kan bli jobbigt ibland.. HAHAH nej skämt åsido! Tack det är i betraktarens ögon allt ligger..


Hur är det att få killarnas blickar efter sig? Några "skamliga" förslag eller är killarna i Karlstad lugna och "fina" av sig? :)
Svar: Alla tjejer vet nog hur det där är.. man har ju hört några riktigt dåliga raggningsrepliker ibland, bara att skratta och vända på klacken det. Finns alla sorter här med på den fronten :D


Hej Viktoria!
Jag har länge velat ha en PT men har aldrig liksom "vågat" undrar om man skulle kunna snacka med dig och att du då hjälper än att komma igång och säger vad man ska tänka på när det gäller både kosten och träningen??

Svar: Hejsan! Självklart kan jag hjälpa till! har ett intresse i träningen och jag understryker även att jag inte är utbildad inom området men jag har intresset som sagt och kan gladligen ge dig tips och råd för att du ska komma igång :) hör av dig!


Hur lång är du?
Svar: Jag är 163cm :)


Skostorlek ? :)
Svar: 36


Hur mycket väger du?
Svar: Jag väger 52kg


Hur många gånger i veckan tränar du på gym?
Svar: För tillfället ingen dag alls, är mitt i fotbollssäsongen.


Vad och hur mycket tränar du?
Svar: Jag tränar fotboll och går ut och springer/inlines osv ibland. När jag är frisk som jag är nu så blir det minst 4gng/veckan


Har du ett specielt kostschema du går efter?
Svar: Nej jag äter precis det jag vill och är en riktigt livsnjutare när det kommer till maten.. men när jag flyttar hemifrån och kan fylla upp mitt egna kylskåp så ska jag börja gå efter en striktare kost! :)


Vart brukar du handla kläder?
Svar: I dom vanliga butikerna som tex Gina Tricot, H&M, Bikbok mestadels. Är ingen "märkesnörd" men gillar egentligen att ha kläder som inte alla andra har.


Hur är du som person enligt dig? Och hur tror du folk uppfattar dig?
Svar: Jag tycker att jag är framåt, social, uppriktig/frispråkig, glad och väldigt spontan :) Tror att folk har den uppfattningen och att jag även vågar gå min egna väg..lite modig sådär! :)


Vilka är dina största intressen?
Svar: oj.. Träning! sociala sammanhang & matlagning :)


Kan du inte lägga upp mer sminkningar du gjort?
Svar: Självklart! Ska bli bättre på det : )


Kan inte du videoblogga någon gång?
Svar: Finns nog inget mer krystat än att prata med sig själv i ett videoinlägg... så jag kommer nog tyvärr inte lägga upp något sådant. :P


Hur tog du det att föräldrarna delade på sig, läste om det här på din blogg, du var lite konfunderad av att bli vuxen utan att själv bestämma när? Känns det bättre nu och är du starkare som person?
Svar: Bra fråga, jag som medlare i den skilsmässan kunde inget annat än att kämpa för ett uppbrott. Tyckte att både mamma och pappa blev gladare och mer sitt rätta jag när dom skiljdes åt och om mamma och pappa mår bra så mår även jag bra. Det var självklart tufft att inse att jag hanterade situationen såpass bra och starkare som person har jag absolut blivit men inte bara tack vare det. :)


Hur många syskon har du?
Svar: 1 storasyster som heter Johanna och är 2 år äldre än mig :)


FRÅGOR OM WERMLAND FOREVER

Var du och andré tillsamans på riktigt? och hur är det mellan er nu?
Svar: Vi var aldrig tillsammans men ja vi dejtade på riktigt. Nu är vi vänner och kan skratta och skoja lika bra som innan :)


Er serie skulle va i stil med The Hills, folket i den serien är stenrika, är ni åxå det?
Svar: Att vår serie skulle vara i stil med The hills var nog mer en promoter grej eftersom vi är vanliga "svenssons" och hade dom velat skapa The Hills så hade serien utspelat sig i Stockholm med några rikebarn istället. Man ville helt enkelt ta fram glamouren och inspelningskonceptet som i The Hills :) så svar nej vi är inte stenrika ;)


Vilka träffar du från wermlandforever gänget?:)
Svar: Jag hänger med nästan allihopa i gänget då och då i olika sammanhang :)


Hur känns det att visa lite extra i serien som rumpa o framsida lite, typ..? Ja du fattar. Har det varit jobbigt eller är det lite av hur du är som person, galen? :-) Själv hade jag aldrig bjudit på det ;-)
Svar: Jag ansåg inte att det var så extremt när vi hade bikini tex men kan ju säga att vaxningsscenen var lite skämskudde.. Är ändå ganska säker i mig själv och tycker det finns gränser på blottning och lite tjuvkik:P


Har du gått ner i vikt sen serien spelades in? Hur i så fall?
Svar: Det här med att man ser 10kg tyngre ut i tv stämmer lite... men ja jag har gått ner i vikt och inte medvetet.. det var nog i samband med thailand resan, levde på thailändsk mat (starka kryddor,kyckling,ris,nudlar) och käkade inte mycket sötsaker där nere. Sen tappade man ju lite muskler också:P


Har de andra deltagarna från Wermland Forever egna bloggar? :)
Svar: Ja men bara på TV3.se och jag vet inte om aktiviteten är sådär jätte stor, du får gå in och kika :)


Hur lik är serien era verkliga liv?
Svar: alla yrken, karaktärer och energi är ungefär densamma just det att dom har förstärkt alla dom dragen för att höja oss ett snäpp så att man får en tydligare bild om våra personligheter och en bättre "tittarglädje" eller hur man ska förklara det..


Är några relationer i serien på riktigt?
Man skulle kunna säga att nästan alla dejtingshistorier var äkta men jag var god vän med både Ola och Niklas innan serien och vi visste vart vi stod till varandra så det var påhitt för att man skulle fundera över vem jag skulle sluta upp med. Så i praktiken dejtade jag bara André under serien.


Var eugen verkligen på alla som serien framstod det som? Eller träffade han ens någon av alla tjejer?
Svar: Hans lilla triangeldrama var väldigt äkta men det förstorades väl upp en gnutta! :p


Var niklas och elin tillsammans på riktigt innan serien började?

Svar: Ja det var dom


Är det sant att andré ska flytta hem till sölvesborg nu igen efter att serien är slut?
Svar: Nej det stämmer inte, han tänker nog stanna här ett bra tag..


Hur fick du rollen som Viktoria?
Svar: Jag blev rekomenderad av Ola och en gammal arbetskollega faktiskt och var med och spelade in pilotavsnittet (det man spelar in för att sälja idéen till tvbolagen) och på den vägen blev det :)


Hur såg inspelningsdagarna ut?

Svar: väldigt olika dag till dag men oftast bestämd tid och plats och oftast tidiga mornar och sena dagar. Ibland mycket väntan och ibland mycket hemliga scener att man inte visste vem man skulle träffa, vad man skulle göra eller hur det skulle bli. Dom ville ha en spontan reaktion. :) mycket skratt även..


Vem är du mest kompis med nu efter serien? :)
Svar: Jaadu. Niklas, Dessie, Ola och Renée skulle jag nog säga.


Skäms ni över att tv3 bytte sändningstid för ert program?
Svar: Nej det skäms vi inte över.. det är 3an som borde skämmas som inte vågade ge det en chans, så det var självklart väldigt tråkigt men vi är ändå ett av Sveriges mest sedda program via webben. :)


Vilket märke är det på den svarta skinnjackan du hade i ett avsnitt i serien?
Svar: Tyvärr vet jag inte det eftersom vi lånade kläder.. denna lånade jag av våran lilla seriemamma så jag gissar på att den är från USA då hon bor där.


Var ni ett gäng redan från början innan wermland forever började?
Svar: Ja mer eller mindre, vi alla visste vilka vi var och hade riktigt skoj tillsamamns :)


Är selma lika dryg och bitchig i verkligheten som i serien? och varför verkar hon inte alls delaktig med serien som ni andra? finns hon ens ? :) hahaha
Svar: Ja Selma finns att, men hon är ingen huvudkaraktär därav syns hon mindre.. Selma är också väldigt uppriktig och jag känner inte henne så väl som person för att svara på det :)


Känns inte det här lite märkligt att lilla du plötsligt har en massa bloggpapparazzi efter sig, alltså dom vill hellre snacka om André än om vardags ting.
Svar: Nej det är inget konstigt med det att folk är nyfikna..och det är ju den biten av mig som dom flesta kanske har sett.. jag tycker att mina bloggläsare är helt underbara och ni är så jäkla positiva och goa! :)


Vem var mest olik sig på tv? :)
Svar: Johannes ;) hahah han är en riktig frisör diva i verkligheten och det är ju det jag hade velat sett mer av i serien! Underbar :D


Hur var det att spela in Wermland Forever?

Svar: Något av det bästa jag varit med om, hade en månad full av skratt och glädje :) minne för livet


Hur tyckte du det var att se dig själv i tv?
Svar: Lite ovant till en början men det släppte fort :)


Är du dig lik i serien som i verkligheten?

Svar: Ja jag är mig själv i serien men hamnar väl i situationer som jag egentligen kanske inte befinner mig i. Är mer humoristisk och lättsam i verkligheten tycker jag :P mycket diskutera scener i serien.


Kommer det en ny säsong?
Svar: det vet vi inte än men tror inte det tyvärr. isåfall kanske på tv11 eller på webben :) det märks!

TACK FÖR ALLA FRÅGOR, vad kul att ni hade så mycket ni undrade över och jag hoppas att ni har fått svar på det ni undrade över.. pusss på er! <3



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, i ett avsnitt hade du en ljus pälsjacka med luva. var har du köpt den?

2012-06-09 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0