Tacomys

Legat i sängen och slappnat av! Tänkte att jag skulle ta en riktig myskväll med bra tv tittande så jag åkte iväg till affären och köpte jordgubbar (Ofc) ;) men när jag kom hem så visade det sig att vi skulle ha tacokväll med blåbärspaj till efterrätt så jag gjorde pajen! Vi satt ute på altanen framför allsång på Skansen och käkade och drack lite vin:) riktigt mysigt. Nu är jag åter i sängen för att se Project Runway all stars! :) får ta de röda bubbarna imorgon istället! Cravings<3 puss!


Kommentarer
Postat av: Ett litet instick

Såg att Karlstad o Klarävlen, heter den så?, är högrisk för översvämningar i framtiden. Nr. ett i Sverige. Se till o hamna högt och inte på första våningen när du letar bostad. Dom skall tydligen valla in vattnet på nått sätt.

2012-07-12 @ 00:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0