SEMESTER

 
Nu har jag ÄNTLIGEN planerat in lite semester!! :D
Drar till Stockholm fredag 27e på eftermiddag och sen på lördag morgon den 28e tar jag flyget upp till Umää för att hälsa på en vän från Thailand :) stannar där till Onsdag 1aug och tar en dag i Stockholm med Tinette(roomie från Thailand) innan jag tar tåget hem till Karlstad igen på kvällen.. =) ska bli skoj! Längtar redan:) har dock lite ångest för att jag ställer in 2 arbetspass som Entrévärd..men känner att jag är värd den här lilla semestern :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte börja lägga upp smink tips? Hur du får så fin bas osv..
Kul att läsa din blogg i alla fall :) Kram

Svar: ska försöka finna tid till det! :D tack!
Viktoria Bergh

2012-07-09 @ 22:48:23
Postat av: Emma

Kan du inte börja lägga upp smink tips? Hur du får så fin bas osv..
Kul att läsa din blogg i alla fall :) Kram

2012-07-09 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0