Jag är lycklig, jag är jag.

Jag är inte så "privat" här egentligen.. Det jag delar med mig av är ju hur min dag ser ut dag för dag. Men min vardag är mycket mer än bara det. Jag är lycklig. Jag minns inte sist jag grät! Om man bortser från program på TVn som jag så enkelt gråter en skvätt för, tårarna som rinner för att man skrattar så mycket.. Jag har inte varit ledsen sen i början av januari. Vi snackar om ett halvår av glädje! Jag en underbar familj, ett bra hem (Då jag ändå vill ha mitt egna nu och letar lägenhet) mina jobb! Min kropp, mitt mående är sååå bra och det som saknas än min träningsork som inte finns nu när jag fokuserar på jobben men jag är lugn där eftersom jag vet att när tid kommer så finns även träningen. Jag är stolt över mig själv och jag har växt så mycket som person det här året. Jag har varit modig, visat framfötterna och tagit varje dag till något positivt. Jag är stark och jag står på egna ben. En lägenhet kommer komma. En man i mitt liv kommer i rätt tid och en god framtid ligger framför mina fötter. Ta vara på varje dag! Gör det ni vill just när känslan faller in. Man vet aldrig hur nästa dag ser ut men man vet att det är du själv som kan göra den till en bra dag. Vill även tacka er för att ni ger mig så mycket positiv feedback och glädje! jag känner er inte men ändå kan jag känna er <3 Puss till alla mina fina läsare:)


Kommentarer
Postat av: K O

Skulle precis stänga ner, man kollar alltid Bergh sidan innan man sussar. Det är inte fel att växa som människa, ge singellivet en chans så man älskar sig själv först, det ligger många hundar begravda framåt i livet. Du känns mogen men ändå nyfiken, sprallig och still young. Vi känner dig men du känner inte oss, det är kanske förväl, du skulle säkert svimma. Många låser sig o får inte ta dom chanser man skulle vilja eller som dyker upp. Framtiden är som ett 110 meters häcklopp, varje hinder måste knäckas, att man inte skall kasta en chans, eller chansen där efter...plötsligt sitter man på en balkong i Paris o knäcker Baugetter. Jag tror att det är bra för en människa att traggla livserfarenheter på en blogg, dag för dag. Bara det inte blir som Kissies, egostämplade silicon inlägg och löshår i filen. Äkthet är viktigt sen behöver vi inte veta om du får en finne på näsan eller slår i lilltån. Jag säger som gamla idoljuryn, go girl! Jag läser din bloggh p.g.a tv programmet men märkte att du är äkta vara, that´s it. Thanks.

2012-07-25 @ 00:38:33
Postat av: Tobbe

Kloka, vackra, begåvade kvinna! Det är du det! Lycka till med lägenhetssökandet! :)

2012-07-25 @ 09:45:33
Postat av: Sofi

Hej Viktoria!
Skönt att du känner så med ditt liv, man ska verkligen ta vara på de fina man har i livet och vårda det väl sina nära och kära, kärleken kommer när den kommer man ska juni te stressa:)
Må gott kram Sofi

2012-07-25 @ 11:17:20
URL: http://Sofiralin.blogg.se
Postat av: Ems

Härligt! :)

2012-07-25 @ 16:07:09
Postat av: Anonym

Bra sagt, du är inte bara vacker du är även klok och jordnära!! Det gillas starkt! Läser din blogg varje dag, tycker den är toppen! Kramar

2012-07-25 @ 16:58:28
Postat av: Emma

Hej!

Du är inte bara snygg utan klok också. Läser din blogg varje dag och den är fantastisk. Skönt att du känner så med ditt liv, jag skulle också vilja kunna tänka så <3 Du är underbar och jag önskar dig lycka till med lägenheten. Pöss & Kram

2012-07-26 @ 13:05:42
URL: http://kaninsmulan.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

Känns som self-pushing.

2012-07-26 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0