Hårdag!

Efter jobbet käkade vi lite jordgubbar ute i solen och sedan gjorde jag mig iordning och åkte ner till salongen. Hade bokat tid hos Johannes som skulle fixa mitt hår :)
tänkte först om jag skulle göra en ombre..men eftersom jag är blond egentligen och solblekt i utväxten så körde jag en omvänd ombre! :) alla brukar ju göra som den på bilden, så jag gjorde ljusbrun "utväxt" och lät min färg sitta kvar i längderna men med ljusare slingor som slingades i mellanhåret. RIKTIGT nöjd! tog även 3cm på topparna.
wiooo. sen satt jag kvar i salongen efter stängning och hängde med lollo,martin,dessi och ludde, killarna skulle fixa frillan och skägget och dessie skulle lägga i slingor,, så kom precis hem och har käkat och ska snart sova :)!

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit så snyggt det blev!!!!:D du är förövrigt jäkligt snygg också :) och älska långalinnet du la upp, den ska jag fika efter idag :)

Svar: tack! :D är jätte nöjd.. ja du får göra det! Har du tur så finns den kvar :)
Viktoria Bergh

2012-07-06 @ 09:27:27
URL: http://elinsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0