Entre värd

 
 
 
V
 
Såhär ser jag ut när jag står i dörren på Score och som ni redan vet brukar jag jobba där som Nisse* andrahands servitris. men nu har jag fått en ny tjänst där som Entré värd och jag kommer jobba fredagar och lördagar även något pass i veckan när det är nattklubbsöppet.
 
Jag stoooorm trivs, det är det här jag alltid har velat testa på, någon sort entré värd/ordningsvakt/securitas.. har ju lite polisdrömmar. Så jag är så glad att jag fått den här chansen att få komma in i "branschen" ett steg närmare något som kanske kan bli mitt framtidsjobb. Dock tror jag att jag är lite för klen för ordningsvakts yrket men jag är ju duktig på det verbala och det är ju faktiskt den biten som är viktigast. = )

Kommentarer
Postat av: ojsan

Du liknar Elisabeth Taylor eler Demi Moore här ovan. Som unga.

Svar: nää tycker du?
Viktoria Bergh

2012-07-04 @ 13:44:10
Postat av: Frille

Hej
du är verkligen en vacker tjej, såg att du har drömmar att jobba som ordningsvakt/securitas/polis har själv tidigare jobbat som vakt/securitas kan inte rekommendera det. Det går säkert bra dom åren man är singel och inte stadgat sig än. Men vänta till sambo/make och barn m.m kommer in i bilden.
Då vill du inte jobba kvällar helger längre.
Har själv bytt från det till att jobba inom media med vanliga 8-17 tider kanske inte är så lockande med man får mer fritid och umgänge med vänner familj, och man slipper risken att jobba storhelger och andra röda dagar. (när andra är lediga)
Satsa på media om du vill tjäna pengar i livet.

2013-07-29 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0