Igår jobbade jag 15h och nu sitter jag på tåget mot Stockholm med 5dagars ledighet i bagaget;) wooohooo! Bokade även bord på min favvorestaurang Koh Phangan som Fredrik och hans bror äger. Träffade dom nere i Thailand och det var så sjukt när vi kom fram till att dom är ägare till min absoluta favorit restaurang i stockholm! Hah ska dit och säga hej ikväll och käka med mamma iaf:D Drog tidigare från jobbet också så att jag skulle hinna packa klart osv. Nu ska jag snart öppna min breezer och njuta av ledigheten! Glad tjej!


Kommentarer
Postat av: RH

Victoria!

Du har säkert flera tusen besökare om dagen och flera hundra kommentarer i veckan, ändå sitter jag och skriver detta i hopp om ett svar.

Har suttit flera timmar framför datorn och kollat igenom "erat" program. Jag tänkte höra om du tycker att du är dig lik i programmet eller spelar du mycket? Det finns säkert flera faktasidor om detta, men som jag inte orkar hitta.

Sen måste jag berömma dig för hur du är (i programmet åtminstone) och ser ut. Detta är inget kärleksbrev eller så, men din utstrålning! Leendet, ögonen, kroppsformen, du är ett ideal i mina ögon. Jag har aldrig skådat något så vackert! Jag vill bara ha mer av dig i programmet!

Skulle gärna skrivit ett A4, men rundar av här och önskar dig en bra dag och en god natt!

/ Ännu en beundrare

2012-07-30 @ 01:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0