THAILAND!!!!

JAG SKA TILL PARADISET!

Har funderat länge nu som jag skrev tidigare på hur jag ska göra med detta.. jag har alltså en jobb möjlighet här nere i vackra Phuket. Ska jobba som inkastare,biljettsäljare, på partybåt och förhoppningsvis kan man kanske se över fler möjligheter till jobb på plats! men som det ser ut här i Karlstad så går jag bara hemma och trampar, mitt liv är i stort sett:

träning

träning

laga mat

träning

städa

träning..

you get the point,

och dessutom så betalar jag hyra hemma hos pappa 2000:-/mån = ganska mycket som arbetslös.. alltså sparpengarna. så varför inte åka ner till andra sidan jordklotet och låta sparpengarna gå åt där istället!

Bokade en enkel flygbiljett ner nu den 23Jan och jag reser på tu man hand, är svin nervös eftersom detta blir första gången jag reser själv och dessutom så jäkla långt!

Har/haft lite att stå med nu i veckan iaf, fått ett OK från "managerna" att jag kan vara borta, avbokat tatueringstid, ska vaccinera mig, kontakta arbetsförmedlingen igen, införskaffa lite resprylar, fixa fram dator så att jag kan hålla er uppdaterade där nere.

Jag kommer stanna så länge jag kan och får och om det går som tänkt så kommer jag hem runt 12mars! ;)

sååååhär glad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul!! Thailand är bäst. När börjar tv programmet på tv som du är med i?:)

2012-01-12 @ 12:45:24
Postat av: svar

får hoppas på det:D efter mycket tablå diskussioner så blir det väl i mars/april någon gång :)

2012-01-12 @ 13:35:43
Postat av: Anonym

Nej vad kuuuuuuuuuuuuuuul!!! Grattis! Ja, blogga så vi får följa dig där med! Älskar din blogg!

2012-01-12 @ 19:18:36
Postat av: Anonym

Vart i Phuket ska du jobba ? :)

2012-01-16 @ 01:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0