Man hinner tänka mycket när man är ensam

Resans Funderingar.. Vad är det för grej att dricka tomatdricka med peppar i? Är det en tysk sak eller.. Och efter 3h flygresa inser jag att personen bredvid mig visst var en man, det avslöjades när han hostade eller förresten han/hon har liksom inte bestämt mig än. Sen insåg jag även att jag gick miste om ett glas gratis vin. Buhu och den andra tyska damen bredvid mig berättade i efterhand att hon inte dricker alkohol så jag skulle ha fått hennes med! Dubbel otur! :( maten var nice! Men synd att efterrätten var lika stor som halva middagen. Inte för att man brukar klaga på de annars men som ni förstår var jag fortfarande hungrig! :) uppdatering: flygvärdinnorna tog ett andra varv men tyvärr fanns inget vin, konjak och cola fick göra mig lite seg i benen istället. And we like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0