Livsbyte

Ja det känns som att det var igår jag bokade flygbiljett och spontant bestämde mig för att ta 1månad och 3veckor av mitt liv för att spendera dom nere i Thailand.
Nu har jag packat ner det mesta i resväskan och har liksom inga sommarkläder känns det som....
men när alla andra saker förutom skor och kläder ska ner så kommer det nog fyllas upp ganska snabbt! Frågan är om man behöver ha med några typ tygskor,tunnare jacka och byxor? gaaaah vad tror ni? hjelp..

Har fått låna en minidator av Sofie min fina vän:)<3 TACKTACK!! kommer göra så att jag förhoppningsvis kan blogga och slänga upp bilder här! :) så att ni kan följa mitt liv där nere :)   film,musik och spel är också ett plus med datorn;) ska föra över filmer snart, men just nu laddar jag ner vlc, uppgradering av internet och avg virus program. Tjejen har ju ingen koll på teknikens värld;) hahah

Kommentarer
Postat av: :)

Thailand är underbart och en tips från mig är att inte packa med alls mycket för man köper så mycket där nere. Jacka och tygskor är absolut inte nödvändigt för det är så otroligt varmt nu på vintern. Ha de så kul!

2012-01-20 @ 13:24:36
Postat av: Elin

Du kan köpa concerse där nere för 200kr så det behöver du inte dra med dig :) stannar du i bangkok så måste du shoppa lite där! Men jag kände att shoppingen inte va så bra i patong, det liknade turkiets shopping lite, men jag kanske var på fel ställe :) puss

2012-01-20 @ 15:00:03
Postat av: svar

Hej och tack för era tips! skippar jackan & är ingen converse tjej så tygdojjorna åker med. Väskan är packad till 15kg så 5kg shopping går ner där minst;) kram

2012-01-22 @ 04:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0