Thailand

Detta var första arbetsdagen som gick åt skogen,.. har fått en ny säljkompis nu som kallas för Blomman:) hon verkar vara som mig i säljandet..men det fanns liksom inte en bra människa att erbjudan öppen bar för idag! (det vi säljer för) Så det blir stenhårt jobb nu på kvällen ist för att fånga upp potentiella öppenbar köpare! ett nice koncept . Blir nog någon drink ikväll, igår gick jag ju hem innan 12 och låg och kollade på In Time bästa filmen! Hade nästan ingen röst kvar så jag kände att det var smart att vara hemma och vila upp den. jag och mitt babbel får stämbanden att strejka ;) HAHA, fint väder idag också inte ett moln på himlen och stekhet sol :D like it alotttt

kisses <3


Kommentarer
Postat av: Lina Noleryd

Fyfan vad underbart du verkar ha det babe! Tråkigt det där med pengarna, finns fan idioter till allt! hoppas du mår bra <3

2012-02-08 @ 17:37:34
Postat av: svar

Det har jag;) vet, de sög men men pengar kommer och går :) ingen idé att älta ! kul att du hör av dig :) samma. pussar

2012-02-10 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0