Första dagen

Igår kunde jag inte uppdatera er som jag ville.. hade inget internet! Sov bra inatt iaf och var utvilad när jag vaknade. Innan klockan ringde. Började jobba idag kl 11, har glidit omkring på stranden och sålt biljetter till öppen bar =fri bar under 22-00 :) bra deal.. Det bästa är att man får prata med massa människor, sola samtidigt och gå ner och doppa sig när de blir för varmt! ;) life is goood right know! Ska försöka sälja lite mer nu innan 22:00 så ska snart dra ut på bangla och locka in folket till en grym fest, jag menar det är ju lillördag här med. Sitter och äter mat nu och sen startar festen. Har förövrigt köpt en thaiphone så nu kan jag nås billigare (vänner) kram:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0