shabby chic möter japansk stil

MORAKLOCKA!!! ge mig..
sängramarna<3
Moraklocka vill jag ha!
skärmavdelare. Bilderna är hämtade fråm blocket. alltså finns dom kvar.
 
Det är såhär jag ska inreda min lägenhet! ÄLSKAR den romantiska, lantliga gamla stilen!
Vittttttt
och sängarna på ett japanskt vis. ekologiskt med 100% bomull och lite kokos. Välsdigt bra för oss med dålig rygg;) eftersom bomull formar sig efter ryggen.och såhär marknära gör att man får ett bättre underlag. så jävla snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!  GAH
 
 

Kommentarer
Postat av: K O

Du har snart fyra jobb kvinna/tjej en Mora klocka kostar 500 kr på nätet. Ta tag i pappsen och hämta en, det gör dig salig i flera veckor. Om du kollar reprisen av Ernst sommar från i år har han inrett sovrummet där på ditt vis, japanskt o hela huset i gamla möbler och svart o vitt. Mums för Bergh. Särskilt avsnitt fem.

2012-08-04 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0